OBCHODNÍ PODMÍNKY
1) Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Podáním objednávky potvrzujete, že jste se seznámil s tímto nákupním řádem a reklamačním řádem.
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím nevzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Smluvní vztah vzniká po následném "ručním" zpracování objednávky ze strany prodávajícího, který o tomto informuje kupujícího na jeho elektronickou adresu, neboť ne každá objednávka je realizovatelná např. z důvodu vyprodání daného zboží ze strany subdodavatelů dodavatele, chybné ceny či jiného nepředpokládaného důvodu znemožňujícímu dodání zboží.
2) Objednané zboží zaplatíte při převzetí zásilky, která vám bude doručena formou dobírky nebo platbou předem na náš účet.
Dopravné při platbě dobírkou činí 129 Kč (jak pro PPL tak ČP)
Dopravné při platbě převodem činí 99 Kč (jak pro PPL tak ČP)
Tento ceník platí pouze pokud se dodací adresa nachází na území ČR!
3) Zboží, které máme skladem zasíláme do tří pracovních dnů, zboží na objednávku zasíláme dle vzájemné dohody s kupujícím. Pokud nebude možno tyto termíny z důvodů na straně dodavatele dodržet, budeme Vás o této skutečnosti včas informovat, v tomto případě je možno dohodnout se na zrušení objednávky.
4) Máte právo nepoužité zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit. Zboží nám v tomto případě zašlete jako doporučenou zásilku, nikoliv na dobírku. Neboť jej před vrácením peněz musíme prohlédnout, zda nedošlo k jeho poškození či opotřebení. Zaslání prosím realizujte na adresu Addsport-Jan Šimek., Národní 2826, VARNSDORF 407 47, pro urychlení vytřídění zásilek můžete ještě na zásilku napsat "VRÁCENÍ ZBOŽÍ" Zboží zasílejte v nepoškozeném originálním obalu včetně visaček! Originální krabice by neměla být poškozena, např. lepenkou, isolepou, štítky pošty apod., proto ji před odesláním zpět zabalte např. do další jiné krabice či plastové folie. V případě, že nám zašlete zpět zboží v takto znehodnoceném originálním obalu nebo neoriginálním obalu nebo bez visaček, budou Vám naúčtovány naše NUTNĚ VYNALOŽENÉ NÁKLADY na vrácení obalových materiálů a visaček do původního stavu. Pro ilustraci: náhrada poškozených nebo ztracených visaček se pohybuje od 50 do 150 Kč (záleží na výrobci), náhrada za poškozené nebo ztracené krabice se pohybuje od 90 do 390 Kč (záleží na výrobci). Peníze za vrácené zboží zasíláme pouze na bankovní účet, na poštovní poukázku peníze nezasíláme! Poštovné nevracíme. Ve zvláštních případech můžeme též zboží přijmou zpět až do jednoho měsíce od data nákupu, avšak se storno polatkem min. 10% z ceny zboží. V tomto případě též platí, že zboží musí být nepoškozeno, nepoužíváno a pouze v nepoškozeném originálním obalu včetně visaček.
5) Pokud budete mít zájem, je možno Vám nepoužité, nepoškozené a dalšího prodeje schopné zboží vyměnit např. za jinou velikost, barvu nebo jiný druh zboží. Náklady spojené s touto výměnou zboží nese zákazník tj. poštovné od Vás k nám a druhé poštovné od nás k Vám. Cena druhého poštovného je 89Kč, tuto částku nám uhraďte na číslo účtu 2100225070/2010 a jako vs. použijte číslo faktury nebo objednávky (obě tato čísla jsou zřetelně uvedena na faktuře i ve všech mailových potvrzení co jsme Vám ohledně dané objednávky zaslali). Druhé poštovné nám můžete také uhradit tím že částku 89 Kč vložíte ke zboží, které nám budete posílat na výměnu.
Podmínky pro uplatnění reklamace:
1) Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy. Záruční doba u nového zboží je 24 měsíců, záruční doba o použitého zboží je 12 měsíců. Použité zboží je vždy zřetelně označeno a zkrácená záruční doba 12 měsíců bude uvedena v dokladu o koupi (paragon/faktura).
Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou, skladováním a používáním výrobku, záruka se též nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením, při nadměrném zatěžování, při užívání pro jiné účely než k tomu určené, na vady způsobené vnějšími vlivy v důsledku užívání v nepřiměřeném prostředí/vlhkost, styk s vodou, chemikáliemi, oheň, extrémní teplota, mráz atd./závady způsobené neodborným zásahem a závady způsobené běžným opotřebením výrobku. Dále pak používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
2) Zboží, které zasíláte k reklamaci musí být zbaveno všech nečistot. Mokré,zapáchající, plesnivé zboží nepatří do reklamačního řízení. Pokud nám takto znečištěným zbožím znemožníte reklamační řízení, Vaše reklamace může být neuznána.
Veškeré vady je také nutno hlásit ihned, kdy je možná běžná oprava, ne ve stavu destrukce výrobku, či po sezoně.
. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Reklamaci uplatňujte neodkladně po projevení závady
Postup při reklamaci:
- Reklamace nám zasílejte na adresu Addsport Jan Šimek., Národní 2826, VARNSDORF 407 47, pro urychlení vytřídění zásilek můžete ještě na zásilku napsat "REKLAMACE" - pokud máte možnost informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem
- zboží zašlete jako doporučenou zásilku (ne na dobírku)
- do zásilky uveďte důvod reklamace a nezapomeňte uvést každou jednu vadu kterou na reklamovaném zboží reklamujete!
-Mokré,zapáchající, plesnivé zboží nepatří do reklamačního řízení. Pokud nám takto znečištěným zbožím znemožníte reklamační řízení, Vaše reklamace může být neuznána.
- doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě(faktura- stačí její kopie), nebo jiný důkaz o nabytí zboží v naší firmě (výpis z účtu ...) bez důkazu o nabytí zboží v naší firmě nelze reklamaci uplatnit!!!
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
6) Dodací lhůty se snažíme krátit na minimum Zboží, které máme přímo skladem zasíláme v co nejzažším termínu. Zboží na objednávku (viz dostupnost u každého jednotlivého produktu) zasíláme ihned jak k nám dorazí od dodavatele. Pokud nebude možno tyto termíny dodržet z důvodů na straně dodavatele nebo z nepředpokládatelných důvodů které nedokážeme ovlivnit, budeme Vás o této skutečnosti informovat. V tomto případě je možno dohodnout se na zrušení objednávky.
7) Všem našim registrovaným zákazníkům občas zasíláme aktuální nabídku z našeho eshopu. Nepřejete-li si ji dostávat, uve´dte to prosím do okénka poznámky při objednání zboží, či v případě, že by vám nabídka dorazila, tak jen odpovězte "nezasílat" a Vaše údaje vymažeme z databáze.