obchodní podmínky 2018

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.addsport.cz

Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Kontaktní údaje: Název společnosti: Hosana Czech s.r.o., e-shop addsport.cz,  Jarošova 2303, Varnsdorf 40747, IČO 27263720, DIČ

Adresa prodejny: Hosana, Národní 2826, Varnsdorf 40747

Provozní doba: PO až PÁ 8:00 - 17:00 hodin

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.

1)  Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Podáním objednávky potvrzujete, že jste se seznámil s tímto nákupním řádem a reklamačním řádem.

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím nevzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Smluvní vztah vzniká po následném "ručním" zpracování objednávky ze strany prodávajícího, který o tomto informuje kupujícího na jeho elektronickou adresu, neboť ne každá objednávka je realizovatelná např. z důvodu vyprodání daného zboží ze strany subdodavatelů dodavatele, chybné ceny či jiného nepředpokládaného důvodu znemožňujícímu dodání zboží.
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby nebo změny podmínek našeho dodavatele (vysvětlení níže). Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Co míníme výrazem změny podmínek našeho dodavatele? Zboží, které nemáme skladem (označené v eshopu dostupností s počtem dní) objednáváme na základě objednávky zákazníků u našich dodavatelů. Ve výjímečném případě se může stát, že jeden nebo více dodavatelů bude mít zákazníkem vybrané zboží vyprodáno. V takovém případě budeme postupovat podle následujících scénářů:

nabídneme Vám stornování objednávky
nabídneme  Vám podobné dostupné zboží
pokusíme se pro Vás zajistit Vámi vybrané zboží mimo naší dealerskou síť. V takovém případě se s největší pravděpodobností změní cena a doba dodání. To s Vámi budeme vždy konzultovat a podmínky objednávky měnit na základě Vašich instrukcí.


Náklady na doručení zboží jsou:

129 Kč při platbě dobírkou
89 Kč při platbě převodem z účtu


ceny speciálních služeb a typů doručení se měmí podle místa doručení a jsou vidět při zadávání objednávky ještě před jejím odesláním


Informace o přijímaných způsobech platby jsou:

platba předem bankovním převodem
platba při předání zboží přepravcem (dobírka)
platba hotovostí nebo kreditní kartou na prodejně


Prodávající nepožaduje žádné další poplatky v závislosti na způsobu platby. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby. Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

 

6) Dodací lhůty se snažíme krátit na minimum Zboží, které máme přímo skladem zasíláme v co nejzažším termínu. Zboží na objednávku (viz dostupnost u každého jednotlivého produktu) zasíláme ihned jak k nám dorazí od dodavatele. Pokud nebude možno tyto termíny dodržet z důvodů na straně dodavatele nebo z nepředpokládatelných důvodů které nedokážeme ovlivnit, budeme Vás o této skutečnosti informovat. V tomto případě je možno dohodnout se na zrušení objednávky.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující- fyzická osoba může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží (o tom musí kupující prodávajícího informovat). Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího vsvoboda@hosana.cz Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo objednávky/prodejního dokladu, bankovní spojení. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží pouze pokud je zboží od zákazníka nepoškozené a není nijak snížená jeho hodnota.  Zboží musí být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.

Důležité upozornění- v případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.

Podmínky pro uplatnění reklamace:  

1) Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy. Záruční doba u nového zboží je 24 měsíců, záruční doba o použitého zboží je 12 měsíců. Použité zboží je vždy zřetelně označeno a zkrácená záruční doba 12 měsíců bude uvedena v dokladu o koupi (paragon/faktura).

Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou, skladováním a používáním výrobku, záruka se též nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením, při nadměrném zatěžování, při užívání pro jiné účely než k tomu určené, na vady způsobené vnějšími vlivy v důsledku užívání v nepřiměřeném prostředí/vlhkost, styk s vodou, chemikáliemi, oheň, extrémní teplota, mráz atd./závady způsobené neodborným zásahem a závady způsobené běžným opotřebením výrobku. Dále pak používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

2) Zboží, které zasíláte k reklamaci musí být zbaveno všech nečistot. Mokré,zapáchající, plesnivé zboží nepatří do reklamačního řízení. Pokud nám takto znečištěným zbožím znemožníte reklamační řízení, Vaše reklamace může být neuznána.

Veškeré vady je také nutno hlásit ihned, kdy je možná běžná oprava, ne ve stavu destrukce výrobku, či po sezoně.
Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Reklamaci uplatňujte neodkladně po projevení závady

Postup při reklamaci:

Reklamace nám zasílejte na adresu Addsport, Národní 2826, VARNSDORF 407 47, pro urychlení vytřídění zásilek můžete ještě na zásilku napsat "REKLAMACE"  - pokud máte možnost informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem
Zboží zašlete jako doporučenou zásilku (ne na dobírku)
Do zásilky uveďte důvod reklamace a nezapomeňte uvést každou jednu vadu kterou na reklamovaném zboží reklamujete! Při reklamačním řízením posuzujeme pouze Vámi uvedené vady nikoli pro Vás zjevné "vady"
Mokré,zapáchající, plesnivé zboží nepatří do reklamačního řízení. Pokud nám takto znečištěným zbožím znemožníte reklamační řízení, Vaše reklamace může být neuznána.Doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (faktura- stačí její kopie), nebo jiný důkaz o nabytí zboží v naší firmě (výpis z účtu ...) bez důkazu o nabytí zboží v naší firmě nelze reklamaci uplatnit! Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku. Pokud z nějakého důvodu nedovedeme dodržet tuto lhůtu, spojíme se s Vámi a budeme se snažit najít společné řešení.
Řešení sporů Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní řešení sporů probíhá formou jednání s managmentem firmy, přičemž není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

 

Ochrana osobních údajů Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu dvou let. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží. Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení do doby než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.“

 

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.